CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 29, 2009

'''BaLik""ye..ye...(",)

Arini last day duk kt maktab....xsabarnye nk balik...nk g jln2...hehe...merempit pn best gak ni....lme xjumpe kwn2... cite sal kwn ni..emmmm...kawan aku emee da nk kawen...huhuhu.....slmt berbahagia bsama bakal suami tsyg....ble turn aku yerk...hik2.... sabar dlu...blaja pun xabih agi...calon pun xdek agi...gatal je nk kwen..haha...my mom...my siss da pesan awl2...klu nk kwen bia abih blaja dlu....insyaallah....tpi klu da jodoh cmne ek....hehe..emmm..jodoh ptemuan tu sume di tangan Tuhan...xyah pk sgt skrg....btul x....hehe...yang penting idup mesti ceria, jgn saitkan ati owg...klu owg sakitkan ati kite lak cmne???xpe,,,kite maafkan sume k....segala yang berlaku pasti ade hikmahnye...

aku???
aku xpnah cite sal diri aku...hehe
4 the first time nk promote diri nih...

xpe...suke ati ar blog aku...hwa3
aku diberi nme nOr Aziah MuhamEd...
dilahirkan pde 14 OktOber 1988...

so...umur aku skrg klu ikut thun 21 r...klu ikut bulan xsampai agi...hehe
aku lahir...menetap...d KuaLa Terengganu....umah dekat je ngn Surau......
smoga aku slalu ke surau kt umah aku tu....insyaallah...
adik bradik sumenye ade 9 orang...4 da kwen...lg stu...on de way...6 Jun nih...spe2 yg nk pegi...bole2....dialu-alukan....

lg apeye...em...smjak dua menjak dpt lesen ni...aku suke sgt kidnap kete ayah aku g jln2.... xpe...ayah aku xkesah.... mula2 dlu...mak aku xyakin ngn aku leh bwk kete ke x....tpi slpas 10...11...ntah bpe kali mnunjuk kbolehan aku....barula...mak aku tu yakin...hwa2....maklumla...aku ni kecik je...klu owg len tgk pn xcaye aku leh bwk kete..manual ek...bkn auto...emmm....hehe...

kt maktab ni....aku slh sowg dak mat...."Mathskiller"...hehe...low profile je...kot2...rmai xknal aku...sbb xfemes cm owg len...xpe...asalkan aku bahagia....btul x... hehe.
.

aku hepi ngn kwn2 kt cni wlopon kadang2 geram jgak ngn
prangai msg2....biasala...duk cni kn lme.smpei ble nk gaduh kn....lme2 bek jgak....hehe...prangai kwn2 aku dh afal...cm2 rgam ade...yg suke mnyakat, manje thap dewa..sje wat mngade2...kuat beleter....glak2....muncung pn ade gak....hehe..sowi ye kwn2.....klu diingt balik klakar jgak dak2 ni......kdg2 aku pun sme gak....klu xpuah ati je..ngn sume owg aku xckap....blik je aku tido....tnye pn aku jwb nk xnk je....sowi sgt....aku syg korg sume....mmmuuuahh2...semoga pshbatn kite kekal hingga akhir hayat...amin...

last entry b4 i'm going back...hehe

wit luv~~~""





0 comments: