CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 30, 2009

Cuti...ooo...Cuti...

Selame sbulan stengah aku bcuti mcm2 da belaku lam idup aku ni...ade yang suke...ade yang duka...kat cni ofkosla aku nk cite crite yang wat aku hepi je....wat pe cdih2...buang mse je...tol x....peace...=p

Raye Haji....
Sume adik-bradik aku balik n bkumpul kat rumah....penuh 1 rumah...riuh rendah slame sminggu umah aku tu....kecuali akak aku yang duk Kuantan je xblik coz duk umah mrtua....huhu...cdihla jgak...lam rmai2, ye sowg je xde....tpi xpe...idup msti diteruskan.....gagaga....

Banjir
Hujan lebat sgt....xbrenti2....sejuk, mengantuk, bimbg, cemas...semua ade.....tkut2 lau air masuk lam rumah....sofa yang besar gedabak dah stanby atas meja....sume pkaian dh siap kmas n letak kt tmpat tggi2...sumenye dh standby....tggu air masuk je lam umah......1 mlm....lebih kurang kul 4....mak aku kejut....ktnenye air da msuk....pnuh....tilam yg mak sdare aku tido bsh... yg len nsb bek smpat diselamatkan......wlopon air xbpe tggi masuk...tpi letih jgak nk bsihkan....huhu...aku jgk yg kne.....xpe...tula pngalamn time msim tgkujuhnye.......saliran xbtul...tpi xjgak...air lam tali air kat umah penuh...air xle nk mngalir....pihak ttntu prlu gali lebih dalam lg tali air tu...emmmmm....

Rehlah di Bidong Beach Resort

Name cm sdp je dgr...haha....ni program untuk dak2 tganu yang duk Ipis.....btuahla untuk spe yg pegi ni koz sumenye ditanggung beres....makan, tempat tinggal, pengangkutan sumenye free....time kasih kpd pengarah n ajk2 program krn telah besusuah payah mnjayakn program ni....wlopon ade sdkit kkurangn tpi ia ttp bes....geng2 EBEK....bes kn????hehe

EBEK ni nme tmpat kediaman aku kat cne slme 3 hari 2 malam....kat cnila duk sembang, gurau senda, gaduh2, men Sahiba, mkn2 ngn tmn serumah aku yg terdiri daripda Jeni, Hafa n Ani....1 kpale je sume......hik2

Aktiviti kt cni yg utamanye mkn n tido...ni untuk rumah aku jela.....yg lennye ade sukaneka, bina istana pasir n xthnnye Ldk pun ade....sume dak2 ni sporting blake....aktiviti tmbhn duk bersiar2 tpi pntai, men air, tulis2 atas pasir,,trmenung tgk laut n mcm2la....syok sgt....aktiviti luah prasaan pun ade jgk....haha...kn jeni...ngeh3

yang pasti, program ni bnyak faedahnye drpd duk buang mse je kat umah....leh knal adek2, beramah mesra, pasni lau jumpe org kte leh cmla sesame ank tganu.......idup ank tganu!!!!hehehe

Kuala Lumpur...

Oooo Kuala Lumpur....cepatnye aku kne pegi kl taun ni....huhu....akak aku ajk mi (mak aku) , adik2 g kl....umahnye kat Alam Damai Cheras...aku pn tpaksela ikut skali coz xde owg kt rumah...lau ikutkan hti xnk pegi coz xpuah lg brcuti kat umah wlopon asyik ujan je....bes ape...leh tido...hehehe...alang2 dh ikut ni tpaksela tggu smpaila bkak skolah....slame 11 hari aku duk cni sementara mnunggu ke mktb.....adoi...brgnye.....tpi xpe..ade bbrape hari je lagi....cyyok!!!...ingt plak dh lme xmkn kt Caiyok dpn mktb aku tu.....Jeni kte nk blanje kn.....=D

25 Disember 2009

Birthday anak buah aku yang ke 5.....mak ayahnye watla sdikit jamuan sempena hari lahir n Khatam Al quran untuk abangnye skali....smoga semua ank2 buah aku jd insan yg soleh n solehah...amin....jgn nkal2 tau....

4 comments:

sue said...

penuhnye masa...haha

azzy said...

huhu....lbh kurg r....ko pon ape kurgnye...bcuti sakan...gaga

jenny said...

btol2,,,
EBEK....best!!!
yg paling best, mkan pasta perisa kambing bakar,,
btol x?

azzy said...

haha....sdap giler tu....xpnah wat dek org len ag....kat ebek je ade....
rugi owg hok dop g tuh....gagaga